Mun olis pitäny arvata sun juonivan mun selän takana
Olin sulle sittenkin se toinen nainen, en ainutkertainen
Paras, ensimmäinen niin kuin sanoit kerran mulle
Olisi pitäny tietää, nyt kerron yhden jutun vaan sulle:

Sulla oli toinen nainen, hevosennaamainen
Nyt kaupungissa käsi kädessä katuja meette
Samaan sänkyyn kaaduitte enemmän kuin kerran
Olitte toisienne lumoissa niin saman verran

Sä et koskaan musta välittänyt, olin välikappaleena
Luulit, ettet koskaan jäis kiinni sun rikoksestas
Että voit noin vaan viettää kaksoiselämää
Olis pitäny tönäistä sut alas parvekkeeltas

Et olisi enää siinä nauramassa mulle
Kuinka naiivi olinkaan, kun uskoin sua
Sua ja sun petollisia valheistas
Uskoit salaisuutes olevan piilossa aina

Sun uusi valloitus ei oo mikään kaunotar
Silmät päässä seilaa kuin hedelmäpelissä
Kilo maalia naamassa jotta ihmiseltä näyttää
Ja miehet tulee kysyy "paljon yks kerta maksaa?" 

Löysit sen bordellin alelaarista, nollaluokan roskakorista
Sinnehän ylijäämä heitetään, sen mä tiedän
Säkin ylijäämä oot, sut mä heitin ylilaidan joo
Seuraavaks ootte samalla jäteasemalla, kuinka romanttista
Kenties ootte toistenne ainiaan, ylijäämien lajittelussa