wallpaper-car-normal.jpg

 

Sä seisot taas peilin edessä, mut hei auto on jo käynnissä 

Saat enää minuutin aikaa, muuten jäät siihen seisomaan

Pääset tuijottaa sun peilikuvaas, onko siinä uus olematon roska

Mä meen autoon odottaa, jos et kohta tuu, lähden sillä yksin

 

Aina se menee niin, että täs maailmas on ainoastaan vaan

Sinä sinä sinä, et koskaan muista että olemassa on myös minä

Ei se mee enää näin, mä saan aina hävetä sua, kun oot sinä

Jos sä jatkat näin, jäät seisoo peilin eteen tyhjin käsin

 

Sä et tullu autoon, mä pihasta kurvasin mun autolla

Lähdin ilman sua, mut sullahan on peilin eessä sut

Ethän sä koskaan muuta tarvikaan, peilin vaan kätees

Muut ei koskaan oo mitään, sä oot muka maailman paras

 

Ystävät multa taas kysyy miten mä jaksan sun kanssas elää

Enää en tiedä vastausta siihen itsekään, silmät mä suljen

Oon kyllästynyt sun käytökseen, muuta tai ovesta ulos mee

Sä et koskaan kuuntele mua, mä alan kohta vihata sua

 

Jos sä jatkat vielä näin, jäät seisoo peilin eteen tyhin käsin

Tyhjin käsin, tyhjin jäsin... peilin edessä sä tuut aina olemaan

Sä et koskaan muutu, tuut aina olee tuollainen kuin nyt jo oot

Peili sun kaveris on, peilikuvasi on aina korvaamaton

Aina korvaamaton... aina korvaamaton...