wallpaper-clock-normal.jpg

Mä katselen sun kauniita silmiäsi, olet mulle koko elämäni
Tiedäthän sä sen? Sua rakastan mä näin vanhanakin
Silmissäs näen sen nuoren pojan, johon mä kovasti rakastuin
Ei vuosikymmenet ole vieneet sitä sulta kauas pois
 
Muistathan sä, rakas sen päivän kesäisen? 
 
Kun me tavattiin, olit mua vanhempi niin
Mä keräsin äidille kukkia, yhden laitoit mun hiuksiin
Nähtiin seuraavaksi juhlissa, siellä me tanssittiin valssia kaunista
Suhun mä lopulta rakastuin, kun sä veit mut kuutamoon
 
Vuosikymmen hetkestä siitä, tanssimme valssia alla tähtien
Hääkuvan näytin rakkaalle pojalle, joka luotamme riistettiin joella
 
Tiedäthän sä, kulta kaiken sen kuinka sua kovasti ihailen? 
 
Ollaan paljon murhetta, iloa koettu, mutta rakkautemme ollaan jaettu
Vuodet toivat kasvoillemme uurteita, mieliltämme olemme yhä nuoria
Vaikka kasvomme ovat uurtuneet, mielemme lapsen tasolla pysyneet
Muista minua hetkittäin, niin minä annan hellän sylini
 
Muistathan, tiedäthän? 

Mä sua rakastan yhä ja kunnioitan, 
kunnes kohtalo meidät hakee hautaan yhteiseen
 

 

~ Elizabeth